Een brief die verkoopt - dat wilt u ook!


Wat mag u verwachten?

Een goede verkoopbrief bevat
bewezen technieken om de aandacht te trekken, interesse op te wekken en tot actie op te roepen.

Een verkoopbrief maakt de lezer direct duidelijk:
is dit voor mij bedoeld?
wat levert mij dit op?
 wat moet ik daarvoor doen?

Wat mag u niet verwachten?

Een verkoopbrief is geen wondermiddel. De best geschreven brief verkoopt niet wanneer:
de aanbieding niet interessant is
 u niet precies weet wie uw klanten zijn
de adresbestanden slecht of verouderd zijn
reacties niet meteen worden verwerkt

Gelukkig: u boekt altijd winst!

Zelfs brieven met weinig respons leveren u nog iets op. U krijgt er namelijk waardevolle marktinformatie voor terug. Door verschillende varianten van een mailing te maken, ontdekt u welke aanbieding, benadering of doelgroep het meest lucratief is.

Vraag op de antwoordkaart ook eens
waaròm iemand niet geïnteresseerd
is. Het zal u verbazen hoeveel mensen daarop reageren.